Badania rynku

Analiza konsumenta


Pokażemy Ci czego chce i potrzebuje twój klient.

Jeśli stoisz w obliczu wyzwania rozwoju, potrzebujesz rzetelnej wiedzy na temat swojego konsumenta w obliczu inwestycji w rozwój swojej firmy, dostarczymy Ci szeroki wachlarz informacji na temat preferencji, potrzeb i zachowań konsumenta twoich usług, produktów lub towarów dzięki którym będziesz mógł zbudować skuteczną ofertę, zaplanować kampanie marketingowe i zmaksymalizować przychód.

Zobacz co możemy dla Ciebie zrobić.

 

 

Badanie preferencji marek u klientów

Zastanawiałeś się dlaczego marka X jest liderem podczas gdy inne pozostają niezauważone? Dlaczego produkty o tej samej cenie i jakości, podobnych opakowaniach i pozycjonowaniu na półkach sklepowych sprzedają się różnie? Dlaczego mimo że twoja strona internetowa ma najwyższe pozycje w mieście klienci stale wybierają konkurencję? Sprawdzimy dla Ciebie preferencje konsumentów w branży w kontekście trendów rozwoju, przyszłości rynku oraz twojej marki a na koniec doradzimy jakie działania podjąć aby to twoja marka była wybierana częściej.

Badanie satysfakcji klientów

Przeprowadzimy dla Ciebie badania satysfakcji klientów twojej firmy oraz badania satysfakcji klientów w przekroju branży. W ramach badań stosujemy wszystkie dostępne formaty (CATI, PAPI, CAWI), na koniec do wyników badań dołączymy stosowną interpretacje i porady jak zwiększyć satysfakcję klienta oraz opcjonalnie jak dodatkowo monetyzować zadowolenie klienta poprzez oferowanie dodatkowych usług/produktów lub jak zbudować program lojalnościowy w oparciu o skalę satysfakcji.

Badanie postrzegania marki

Jak klienci widzą twoją lub wskazaną markę i co to oznacza dla danej firmy w kontekście sprzedaży i rozwoju? Pokażemy Ci jak głęboko i wielopoziomowo klient może postrzegać twoją markę, jak usunąć słabe strony percepcji marki oraz jak zbudować większą sprzedaż lub rozpoznawalność w oparciu o mocne strony jej postrzegania.

Analiza postaw i zwyczajów klienta

Pokażemy Ci oczekiwania i zwyczaje twojego klienta, zbudujemy cykl życia klienta w ramach korzystania z usług lub podejmowania decyzji zakupowych, fluktuacje siły nabywczej pod względem przyzwyczajeń i więcej.