Badania rynku

Analiza produktowa


Badania produktów i usług

Przeprowadzamy głębokie badania produktów, usług lub pełnych ofert, nasze analizy pomagają zwiększyć sprzedaż, zbudować wartość dodaną, stworzyć strategię budowy marki produktu i znacznie więcej. Wszystkie działania mają na celu maksymalizacje zysku naszych klientów z istniejących produktów i usług lub modyfikację oferty w oparciu o proponowane rozwiązania w celu zwiększenia przychodu lub otwarcia skuteczniejszych kanałów generowania zysku w oparciu o istniejące zasoby firmy.

Zobacz co możemy dla Ciebie zrobić.

Stworzymy wersję rozwojową twojego produktu lub usługi

Poprzez odpowiednią charakterystykę i kwalifikację produktu lub usługi stworzymy jego wersję rozwojową, od zastosowania najnowszych rozwiązań FMCG poprzez łączenie usług pokrewnych stworzymy rozwojową wersję produktu lub usługi. Dzięki zwiększonej wartości lub zasięgowi twój produkt będzie łatwiej zbywalny.

Stworzymy strategię dalszego skalowania produktu lub usługi

W oparciu o stosowną analizę stworzymy dla Ciebie strategię rozwoju, skalowalności lub utrzymania konkurencyjności twojego produktu lub usługi na zmieniającym się rynku, zaprojektujemy modyfikacje niezbędne aby element oferty pozostał atrakcyjny  dla twoich klientów w przewidywalnym okresie, wprowadzimy elementy innowacyjne, zbudujemy strategię rozwoju w oparciu o cenę, udział w rynku globalnym lub lokalnym, stworzymy również taktykę uzyskania przewagi konkurencyjnej.

Stworzymy kompletną strategię marki produktu

Dzięki badaniu trendów i percepcji produktu stworzymy dla Ciebie kompletną i kompleksową strategię prezentacji i sprzedaży produktu, pomożemy stworzyć kapitał marki, utworzymy program budowy marki w oparciu o wybrane cechy produktu (od marki rodzinnej po markę kombinowaną) stworzymy również strategię pozycjonowania marki oraz szacunki jej siły.

Cykl życia produktu

Zbadamy dla Ciebie cykl życia produktu lub usługi, stworzymy strategię momentu, miejsca i wejścia na rynek, zidentyfikujemy również fazy życia produktu.

Zarządzanie i marketing

Pomożemy Ci zoptymalizować struktury organizacyjne w ramach zarządzania produktem, wyznaczymy, będziemy nadzorować a na zlecenie wdrożymy strategię budowy i zarządzania marką produktu.